Idag blev jag välkomnad till programmet!

 
 
 
Hej allihopa!
 
Har varit en lugn dag för min del. Det råkar nämligen vara så att jag har gått och blivit sjuk. Just my luck. 
Idag har jag fått både samtal och mail från Cultural Care. Jag är antagen, accepterad och välkomnad till programmet. Känns ju himla bra. De sa att dem skulle skicka vidare min ansökan till USA, och inom några dagar kunna gå in och kolla om jag blir ihopmatachad!!!! So exciting! Först och främst måste jag få ett brev hem till mig med inloggningsuppgifter, och därefter kan jag gå in och se hur allt utvecklar sig, kolla matchningar och ladda upp min film (min pinsamma film) där jag berättar om mig själv m.m. Haha, man känner sig minst sagt löjlig när man gör den.
 
Nu väntar jag med spänning på brevet, och skall göra klart det sista på min au pair video. Tillsvidare skall jag krya på mig och önska er alla en trevlig helg!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: