The last days at home

Det är nu bara en vecka kvar i mitt moderland, och det känns så bra!
 
Under dessa dagarna som passerat det senaste så har jag plockat med saker här hemma, packat, varit så sjukt glad att jag ska åka, träffat kompisar och släkt m.m. Det känns verkligen konstigt med alla avsked, men samtidigt helt underbart, för att då känns det mer verkligt att jag ska iväg, inte för att jag vill bli av med alla...Såklart!
 
Det är inte lätt att packa heller.. Man vet inte riktigt vad man ska prioritera, eller om man verkligen ska ha med sig så mycket alls, för, man vet ju att man kommer att gå loss på shoppingen där borta.. MENMEN, det löser sig, och jag är snart klar med packningen.
 
Jag blev så glad häromdagen när min värdmamma skrev att Caitlyn, den lilla, frågar efter mig varje dag! Längtar efter henne också kan jag säga!!
 
Nu skall jag krypa i säng, Godnatt!
 
EN VECKA KVAR!
 

Kommentarer:

1 Julia:

Lycka till!! :)
jag åker om 1,5 vecka, såå spännande! Håller dock med om att packningen är svår haha

Svar: Åh lycka till själv!! :)
Daniella

Kommentera här: