Early bird

Nu är helgen snart här igen. Och glad är jag för det, för imorgon drar jag min kos till Stockholm för att träffa syster min, träffa gamla vänner och främst för att åka till Amerikanska ambassaden, och även självklart att få träffa andra au pairer och gå på mötet på CC. Det ska bli så roligt!
 
Jag har städat hela huset fram tills nu, och är helt slut. Ska vila en stund och sedan packa ihop en väska. Tidigt imorgon sätter jag och mina föräldrar oss i bilen/lastbilen, plockar in min systers flyttlådor och kör i ca 5 timmar till Stockholm.
 
Ha en bra dag!
 
 

 
 

Kommentarer:

1 Jenny - blivande au pair:

Lycka till på ambassaden! :)

Gjorde ett inlägg med pair-bloggtips och din blogg är en av mina favoritbloggar som jag tipsade om :)

Svar: Tack så mycket! :))

Åh vad bra, tusen tack Jenny! :)
Daniella

Kommentera här: