IS I MAGEN

Hej allihopa!
 
Förlåt för oerhört dålig uppdatering. Problemet är att jag inte har något att uppdatera er med, speciellt inte angående matchningsprocessen. Det har gått över 2 veckor nu sen senaste matchningen. Jag börjar bli fruktansvärt rastlös och irriterad... Dessvärre är det här någonting som kan hända. Det kan antingen gå snabbt, som det gjorde dem två första gångerna, eller så går det långsamt som nu. Så TIPS till framtida au pairer, börja i god tid innan ni vill åka, så att ni inte får lika mycket panik som jag! 
 
När jag ringer och frågar om vad som pågår så säger dem att detta är vanligt och att jag får ha is i magen. Vilket jag börjar bli trött på att höra.. haha! Men jag försöker att inte tappa glöden här borta och under den tiden, så feel free att fråga mig frågor om precis allt angående det jag går igenom nu! Om ni själv är sugna på att bli au pairer, har frågor om det eller processen, eller vad som helst, för jag ser att det är lite människor som faktiskt är intresserade!
 
Ha det bra så länge!
kramar
 
 Nu när hösten är här saknar man värmen... jag och syster i Filippinerna!

Kommentarer:

1 Jannica Dihlén [ Au pair i Kalifornien, USA ]:

Tråkigt att det går så segt för dig just nu. Men det kommer nog en ny matchning snart ska du se :-)

Hoppas att du hittar din familj snart! :-)

Svar: Ja, de är lite segt! Men tack så mycket, det hoppas jag med :)
Daniella

Kommentera här: