It's Friday

God morgon allihopa!

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen, jag har bara helt och hållet glömt av det den sista tiden. Igår jobbade jag sent dessutom och jag hann helt enkelt inte.

Igår var en bra dag, lugn och sansad, jag och lillan gjorde lite ABC, lite nummer lekar och spelade pussel m.m. Dagarna går fortare förbi nu mer, helt galet. Som sagt jobbade jag sent igår, och direkt när Kim kom hem lånade jag bilen till ett Kohls (grymt varuhus ned märkeskläder m.m)  som ligger 3 minuter härifrån, och köpte en härlig topp och ett par mysbyxor. Väldigt behövligt. Och ja, ni hörde rätt, jag har kört bil för första gången på nästan 2 månader. Jag och Kim tog äntligen tag i att jag skulle testköra bilen i onsdags och det resulterade i att jag får använda bilen själv ibland när den är tillgänglig. Ni förstår inte hur skönt det känns! 

Idag är det fredag!! Och glad är jag för det. Denna helgen ska jag faktiskt inte åka in till NYC, jag känner att jag måste ta det lite lugnare, så att jag får tillräckligt med sömn och vila. Ingen resa någonstans och inget dragande på väskor. Jag behöver det. Så, denna helgen är det Long Island som gäller. 

Planerna för kvällen är att träffa en kompis och bara ta det lugnt, äta lite och kanske kolla på en film, vi får se! 

Ha en toppen fredag kära vänner!



P

Kommentera här: