I'm going to Washington D.C

Jag har ju varit helt borta från omvärlden denna veckan, har helt enkelt för mycket i mitt nya liv just, men vet ni? Det känns faktiskt riktigt bra att det är så, det betyder att jag faktiskt börja bygga upp något här borta, och det är ju hela poängen, eller hur? 
 
Oavsett så har jag helt glömt bort att berätta att idag åker jag och Resi till WASHINGTON D.C!!! Det ska bli så kul. USA:så huvudstad, det är rätt fräckt. Vi åker härifrån direkt efter jobbet, in till NYC och sen vidare till DC, väl där kommer vi bo hos Resis kompis, och hur toppen är inte det? Vi fattiga au pairer jublar iallafall! 
 
Kan ju hända att jag kommer att vara väldigt upptagen i helgen, det kommer att vara väldigt intensivt resande osv, men jag ska iallafall försöka att lägga upp lite bilder under dagen från tidigare, för jag fick liv på min dator häromdagen, ITS ALIVE! 
 
Puss och kram på er
 



Kommentera här: