Memorial weekend

Hade en lång och härlig helg här ute på long Island. Ja, jag stannade faktiskt denna helgen. 

Fredag var jag som sagt ute på middag med Yuliana och Resi. Lördag vilade jag lite på förmiddagen och sedan var det dags att gå ut. På vårt nya stammisställe vid havet var det reggaekväll som gällde. Där spenderade vi till största delen av vår kväll, men åkte sedan vidare till ett annat ställe, The Tap Room, ett ölställe, där vi sedan staplade ut och blev medbjudna på efterfest hemma hos några trevliga människor. Oerhört bra kväll som slutade för mig och Resi runt 5.30 tiden på morgonen. Vi var trötta på söndagen. 

Längsta snubben jag någonsin träffat...

Världens bästa värdmamma och jag! 





Söndagen bestod mest utav vila och mat. Måndagen bestod endast utav två timmars jobb, och resten av dagen bestod utav att sola och dricka iste. 






Kommentera här: