Thanksgiving is over

Ja, så är det gott folk. Thanksgiving är över och det är ju himla synd. Vilken härlig högtid det var. Delar definitivt plats med Julafton just nu. En högtid där man bara äter och äter och äter. Och alla gör det tillsammans. Jag gillar det starkt.
 
Jag hade 6 fantastiska lediga dagar tillsammans med Will och hans familj. Det var så mysigt att träffa allihopa, och jag känner att jag fått mig en ny familj här borta. Deras familj är gigantisk, vilket är något jag inte kan säga om min lilla älskade familj hemma i Göteborg (saknar er, ses snart).
 
Igår skulle jag ha gått på bröllop som min pojkvän skulle filma, men fick matförgiftning och låg hemma och spydde hela dagen med feber och värk i hela kroppen. Mindre kul, men sånt som händer. 
 
Jag har goda nyheter gällande College, och det är att jag faktiskt officiellt är antagen, och är alltså officielt en collegestudent i början på nästa år. Jag skall alltså gå på college och fortfarande bo i New York State, Long Island. Känner mig väldigt tursam och TACKSAM. Alla som hjälpt mig och stöttat mig. Förevigt tacksam för det. 
 
Två veckor tills jag är hemma och firar jul och nyår med er. Och om cirka en månad är jag tillbaka i New York med min kärlek, redo för att studera och nya äventyr. 
 
KRAMAR
 

Kommentarer:

1 Julia:

Var ska du gå på college och vad ska du plugga? Och hur mycket kostar det ungefär? Hade varit jättekul om du ville skriva ett inlägg om allt det och hur du har gått tillväga :)

Kommentera här: