Pirr i magen och gott nytt år!!

Nu börjar det allt kännas! 
 
1 vecka kvar och pirret är definitivt framme. Let the resfeber begin... 
Idag har ännu fler farväl sagts och tiden går så sjukt fort framåt! Detta är jag glad över, för jag är verkligen redo för att åka. Imorgon är det nyår, och det hade jag nästan glömt bort, med tanke på att all min tid spenderas genom att tänka på att jag åker snart... MEN, vad kul det ska bli! Mitt nyår firas tillsammans med min bästa vän mfl på en fest någonstans utanför Göteborg. 
 
Vi hörs antagligen inte imorgon så då säger jag nu:
 
GOTT NYTT ÅR TILL ER!!!!
 

Kommentarer:

1 Sara J:

Hej Daniella! Jag håller på försöka se vad som behövs göra för att bli Au Pair i USA så jag undra om du fixa en värdfamilj med egna kontakter eller har du nåt företag som du get igenom som hjälpte dig? :)

Svar: Hej! Jag har gått igenom Cultural Care, och fick en familj genom dem :) hör gärna av dig om du har mer frågor!
Daniella

2 Sara J:

Hoppsan det var inte menat att bli två kommentarer :P

Svar: Ingen fara ;)
Daniella

3 Julia:

Gott nytt år :)

Svar: Gott nytt år på dig med :)
Daniella

Kommentera här: