Bowling, shopping and a diner

Igår var det bowling med Brooke som gällde. Two dollar tuesday var det, vår lucky day. Vi hade ingen plan på att spela bowling alls, men så snubblade vi förbi en bowlinghall och sa varför inte? 
Till min glädje så utklassade jag stackars Brooke i hela 8 omgångar... Aldrig spelat bowling så bra i mitt liv. 



Idag var det lite jobb på förmiddagen, men slutade tidigt. Åkte och köpte lunch till mig själv och sedan åkte jag till Brookes fantastiska hus och hängde lite där. Tog sedan kurs mot shoppingcentret med Saara och Jasmin. Hittade två basic toppar. Sedan åt vi på en typisk Diner och spelade låtar på en Jukebox. Det ni. 




Kommentarer:

1 Ellen:

Hej :)

Mysig blogg du har! Kan du ta kontakt med mig via min mail, har lite frågor! [email protected]

Mvh Ellen

Svar: Absolutely! :)
Daniella

2 lovisa:

åh vilken grej, vilket äventyr med aupair:andet! (gjorde ett verb av det nu, hehe) hur länge är du borta?

Svar: Ett år enligt kontrakt, men kommer antagligen stanna i landet när mitt år är över och plugga! :)
Daniella

Kommentera här: