FÖRVIRRANDE

Godmorgon allihopa!
 
Dem senaste dagarna har minst sagt varit förvirrande. Allt känns som en enda stor röra. Jag ska förklara lite snabbt för er:
 
* Blev matchad med familjen från Long Island i torsdags, den 10 oktober, gillade familjen jättemycket.
* Fick svar från dem nästa dag, på fredagen, att dem gillade mig och tyckte att jag vore en bra match för dem. Jag svarade, givetvis.
* På lördagen bestämmer vi att vi ska skypa på måndag kväll, för att mamman skall iväg över helgen. 
* Några timmar går jag in på matchningsprofilen och familjen är borta. Jag blir helt förvirrad, ledsen och känner mig inte särskilt glad, eftersom dem verkade vara perfekta för mig, iallafall utifrån det jag läst om. Jag trodde dem valt att gå vidare även om vi bestämt möte.
* Men icke, hon mailade mig igår och bad så hemskt mycket om ursäkt för att hon inte svarat, men att hon va iväg. Hon sa att hon inte visste vad som hänt och att hon skulle ringa CC. Vi bestämde åter än gång att vi skulle prata på kvällen igår, vilket jag skrev i föregående inlägg.
* Jag väntade hela kvällen igår, skickade två mail, men fick inget samtal.
 
DETTA ÄR FÖRVIRRANDE. Jag gillar dem, därför väntar jag så ihärdigt, men det känns jobbigt. Vad jag förstår var det en ledig dag i USA igår, men jag förstår fortfarande inte varför hon inte ringde när hon sa att hon skulle. Jag får se vad som händer idag, och vad hon säger... 
 
I'll keep you posted
 
 

 

Kommentera här: