Relax and breathe

Hej allihopa!

Dagarna rullar på och dagarna är lugna. Väldigt lugna. Jag kommer på mig själv med att känna lite stress över att jag inte gör så mycket, men jag försöker hela tiden att tänka: men Daniella, tänk vad bra det är för dig, så stressad du var innan, tillåt dig själv ta det lugnt nu så länge det varar. Du förtjänar det. 

Det är nu på sommaren det är så lugnt eftersom Allison (17) är hemma och mestadels pluggar under dagarna, de andra två kidsen är på camp under dagarna och kommer mestadels hit under helgerna. Men, min värdpappa sa att det skulle vara såhär under sommaren, men att när skolan börjar blir det mycket mer att göra. 

Jag ska försöka ta den här tiden och få lite saker gjort för mig själv, lista ut vad jag vill göra i framtiden, prata med mina nära och kära där hemma, skriva, läsa och allt det där som jag vill göra. Ja men så får det bli. 

Igår var det jobb, 2 veckors möte med min LCC och sen mötte jag upp tjejerna och åkte till en Hookah Lounge. Mysigt var det. Fina tjejer dem dära. 

Här ska jag tillbringa mesta delen av min tid idag.