The best kind of weekend

Hej allihopa!

Jag vet att uppdateringen går söder ibland när jag tar helg, men det är ju för att jag har det så himlans bra! 

Jag ska berätta lite för er vad jag gjorde.
Fredag:
 Som sagt så åkte jag till min pojkvän Will på fredagen. Tog tåget österut på Long Island och mötte upp ett glatt ansikte. Vi åt middag och sen spenderade vi kvällen hemma hos honom med lite kvalitetstid och drinkar. Senare behövde han jobba en stund i studion så då kom min kompis Ewa och gjorde mig sällskap. 

Ännu senare på natten så bestämde vi oss för att åka ut till en klubb, så det gjorde vi. Det var trevligt som tusan. Vi kom hem alldeles för sent/tidigt, runt 7 tiden på morgonen. Lång men fantastisk dag. 

Lördag:
Vi sov länge, vaknade upp och gjorde lite ärenden. Handlade och lagade mat. Sen var det dags för en sweet sixteen, en stor grej här i USA. Wills uppdrag var nämligen att filma festen under kvällen. Det var en härlig stämning där och även om jag inte kände någon där så trivdes jag bra. Pappan och dottern höll i väldigt fina tal och alla på festen slutade i tårar, inklusive mig själv. Väldigt vackert. Denna kvällen slutade tidigt och vi åkte glatt hem och la oss. 



Söndag:
Jobb för Wills del, spelar in en dokumentär med några utav USA:s mest kända hip hop artister. Lång men spännande dag. 

Kommentera här: