Wednesday

Hej allihopa!

Jag hade en bra dag idag. Jobbet rullade på hyfsat lätt, hade lite makeover med Caitlyn, lagade lite mat, gjorde lite ordentlig städning av köket och undervåningen (stod inte ut med hur det såg ut), och tvättade m.m. 

Efter jobbet kom Resi, min kompis från Schweiz, hämtade upp mig, vi åkte till gymmet, jag fick äntligen skriva in mig, och äntligen fick jag träna. Det var ett stort och hyfsat fint gym, och det vart helt fullproppat med folk av alla olika kaliber. 

Efter gymmet gick vi till en restaurang med mat från Medelhavsområdet (Resi är från Albanien från början) och åt JÄTTEGOD mat. Verkligen, jättegod! Efter det åkte vi till Stop N Shop, ett område med olika butiker så som Kohls, Sears, Matbutiker osv osv. Jag köpte en BH, från DKNY, hårfärg, ansiktscleanser och en liten anteckningsbok. Lite sånt där man behöver bara. 

Det var väldigt skönt att komma ut från huset och göra annat en stund på kvällen, och jag hade verkligen jättekul med Resi, hon är en toppentjej! 

Make-over med lillan. Det innebar fina klänningar, smink och high-heels. Hon vart så nöjd med att hon fick läppstift.

Kommentera här: