Back in NY

Hej mina fina!

Jag är medveten om att jag inte uppdaterat särskilt bra när jag varit på semester, men det har faktiskt varit så att jag njutit så mycket av den tiden jag spenderade med min familj, att jag inte tänkte på att blogga överhuvudtaget.

Det har varit en fantastisk vecka. På så många sätt. Fått se min underbara familj, umgåtts, haft det roligt, slappnat av och att bara få kolla på dem har varit helt underbart. Det blir verkligen så att man uppskattar allting så himla mycket när man varit isär från varandra så länge. Det som man alltid måste minnas att uppskatta, det som alltid finns där egentligen.

Jag kom hem tidigt imorse med blandade känslor. Jag är glad för att jag är tillbaka i min favoritstad, men är väldigt väldigt nervös inför det beslutet jag tagit och skall berätta för min värdmamma imorgon. Det kommer att bli tufft och jag är rädd för att orden som jag vill släppa ut bara kommer att låta som nonsens. Men, jag har fortfarande gjort ett beslut, och jag är väldigt bestämd, även om jag självklart vänder och vrider allting i huvudet miljontals gånger om. Jag har hoppet om att allt kommer att lösa sig till det bättre.

Jag håller er uppdaterade så gott jag kan tills vidare.
Pussar och kramar

Kommentera här: