Håll i hatten nu

 Hej allihopa!
 
Så, igår berättade jag ju om den där familjen som bodde på Manhattan osv. Ja, stryk det, nu är det andra bullar som bakar.
 
Jag fick svar från den familjen att dem redan hade hittat en annan au pair. JAHAPP tänkte jag då och ringde snart min kontaktperson och frågade vad som påstod. Hon visste inte riktigt, men hon föreslog snabbt en annan familj, som jag faktiskt sagt nej till första dagen, men som hon tyckte jag borde ge ett försök. Så, jag gick med på det och bestämde mig för att maila honom. Fick snabbt ett svar på morgonen och vi pratade nu på eftermiddagen. Det gick väldigt bra! Vi skall även prata imorgon.
 
Familjen består av en singelpappa, med en dotter som är 17 (jag vet, gammal) som bor där permanent, men han har även två andra barn som kommer ibland, på 14 och 12 år. Han var verkligen hur trevlig som helst!
 
Mer uppdatering om detta kommer imorgon. Nu ska jag göra mig i ordning och gå ut och äta med Resi, hon fyllde nämligen 24 år igår. 
 
Pussar och kramar

Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

Hoppas det löser sig för dig!

Kommentera här: