I'm so happy to be here

Hej allihopa!
 
Härligt med helg, eller hur? 
Jag kom som sagt hit igår och jag trivs bra än så länge. Min värdpappa är hur härlig som helst och utan tvivel en sjukt härlig pappa.
 
Igår träffade jag redan två tjejer från området och åt lite pizza ute i en JÄTTEFIN park. Vi pratade lite, umgicks lite och åt lite. Inget galet denna kvällen, för nästa dag var det paddling i havet som gällde. Vårt LCC möte var nämligen paddling, och det kom jag precis hem från. Det var hur härligt som helst.
 
Ikväll ska jag träffa upp lite tjejer här från området och göra något lokalt, tror jag. Inte riktigt säker på vart jag ska eller vad jag ska göra, men det blir säkert bra! Alla är så välkomnande och härliga. Jag är lycklig igen, skönt. 
 
Vila är det nu som gäller!
Talk to you later
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

Vad skönt att höra att det är bra!

2 Ella:

Vart bor denna familjen? :)

Svar: Dem bor i Roslyn heights på Long Island :)
Daniella

Kommentera här: