This feels great

Hej allihopa!
 
Har haft en fantastisk helg och bra start på veckan i mitt nya hem. Är så oerhört lycklig och nöjd här borta, jag bara sprudlar av glädje. 
 
I helgen var jag med mina nyfunna kompisar och vi åkte in till city och gick ut. Det var en himla rolig kväll ska ni veta. Dagen efter sov jag i princip bort, men vad gör det när man hade en grym natt. 
 
Idag spenderade jag en avslappnande morgon med lite kaffe vid tv;n och sedan åkte jag till "the village pool" med äldsta dottern Allison och hennes kompis. Det var trevligt och en bra chans att påbörja någon slags gemenskap. Kändes bra. Kom hem en liten stund sen träffade jag upp Evelina, Lisa och Brooke för middag, starbucks och lite häng. Känns som jag har landat väldigt bra här och jag hoppas att det fortsätter att kännas så här bra. 
 
Pussar och kramar

Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

Hur känns det att passa en vuxen tonåring istället för småbarn?

Svar: Jag passar inte henne, utan mer hennes mindre syskon bara att dem inte alltid är här. Man kan säga att jag bara umgås med henne haha, känns annorlunda men definitivt inte på ett dåligt sätt! En utmaning definitivt!
Daniella

2 Sara:

Kul att det känns så bra med nya familjen! Jag är också nyfiken, vad har du för arbetstider nu i din nya familj?

Svar: Jag är inte helt hundra på det just nu, för är mycket ledig just nu, eftersom att barnen är på camp och bortresta mycket över sommaren! Men man kan säga att jag i vanliga fall skulle jobba en stund på morgonen, vara ledig under dagen och jobba en stund på eftermiddagen/kvällen! :)
Daniella

Kommentera här: