Friday, thank god

Hej mina fina, och glad midsommar!

Jag ser hur alla uppdaterat bilder hemifrån och ser så vackra och somriga ut så. Här firar man inte riktigt det, men jag ska ha min egna lilla version senare ikväll. Ikväll är det nämligen en svensk midsommarfest på en klubb inne i stan, där jag och mina vänner ska. Det ska bli så kul så. Svensk snaps och lite delikatesser, lite roligt! 

Och jag vet att jag sa att jag skulle svara på era frågor igår, om jag ska vara ärlig har jag inte hunnit med det. Det har varit en galen vecka härborta och inte heller den bästa. Jag skall ta en dag och förklara allt som pågått den sista tiden. Det har varit väldigt upp och ner. Just nu är det helgen som gäller, mina fina vänner och bara en vecka jobb kvar tills jag åker till min familj i Tobago. Thank god!

Pussar och kramar


Kommentera här: