Get up, get dressed, show up and don't give up

Igår kväll var det middag på en colombiansk restaurang med Resi och även Yuliana kollade in en liten snabbis. God mat, kall öl och härlig stämning på den restaurangen. That's why we love it!

Efter maten gick jag och Resi till vår välkända bar ute vid vattnet och kollade vad som pågick. Det tog inte lång tid innan vi insåg att vi var dem yngsta människorna där och åkte rätt snabbt hem igen och kröp i säng. Idag gäller det dock, då vi ska ut och ha en danni och Resi kväll igen. Kan ej förklara för er hur mycket jag uppskattar denna fina vännen. Ställer upp när jag behöver det. Det har varit en tuff vecka. Dåliga nyheter hemifrån, mycket jobb och lite övrigt drama. 

Men, fear not, jag överlever, jag är okej och jag lever ett liv här som jag verkligen lär mig mycket från. 




Kommentera här: