Monday

Hej kompisar!
 
Jag är tillbaka efter en fantastisk helg med min fina pojkvän. Även fast vi både kände oss krassliga mestadels av helgen så hade vi det underbart och det var skönt att bara ta det lugnt och skratta lite. Denna helgen som kommer har jag skola igen, ingen vila!
 
Idag har jag återigen igen känt mig lite sådär, men försökte ta mig ut och köpa en present till Rachel, 14 åringen, som idag fyller 15. Regnet öser ner här borta nu, och vintern är runt hörnet. Det gick från att vara 15 grader till 1-5 grader, vilket var en väldigt drastisk förändring. Så kallt. Jag var ju så bortskämd med att sommaren höll nästan slutet av oktober. 
 
Ja, så ikväll ska vi ha en middag med familjen, äta god mat och tårta, och sen ska jag ut med Brooke, Kiriana och hennes kompis från Nya Zeeland, vi ska ut och bowla bara och ha lite allmänt skoj. 
 
 
Ha det bra kompisar
Kram

Kommentera här: