A couple of days later

Hej kompisar! 

Och så gick det några dagar igen utan att jag uppdaterade igen (förlåt kompisar). Det har varit lång helg för mig här borta. En välbehövd sådan. 

Spenderade helgen hos pojkvännen från torsdag kväll till söndag kväll. Vi tog de lugnt mestadels, gick på bio, gick antagligen upp 5 Kg i vikt var och på lördag eftermiddag träffade jag även min fina vän Laura. Jag och laura åkte till shoppingcentret på sneakers jakt. Hon hittade ett par efter 50 olika skor och affärer. 

Kom precis hem efter att ha varit på språng i The Bronx på en videoinspelning med Will. Blåsigt och kallt börjar det bli nu. Fast vi får fortfarande dagar över 20 grader ibland. Det ni. Hemma är det väl grått och regnet vid detta laget? 

Förutom det är jag bara väldigt nöjd med mitt liv här borta och över faktumet att jag kommer hem om 50 dagar. Träffar alla mina älskade. Över faktumet att jag kommer tillbaka hit efter det. Ja; det känns bara bra helt enkelt. 

Hoppas ni känner er bara bra också. Puss och kram 

 
Glad över att ha dessa två clowner 

Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

här har vi en bra bit över 20 fortfarand :D

Kommentera här: