The day before halloween

Good afternoon!
 
Idag är det dagen före halloween och amerikanarna går nuts i butikerna och med dekorationerna utanför husen.
Hyllorna är fullständigt länsade och nästan alla hus har åtminstone en pumpa och några spöken kring sig. Spännande!
 
Jag måste erkänna att jag, Brooke och Kiriana förbereder oss också, de senaste dagarna har vi övat på att måla ansikten, köpt accesoarer m.m. Vi är skyldiga vi med. Vi är spända på att fira riktig halloween. Vi ska alla gå som batman, fast med en twist. Olika versioner av batman. Imorgon ska vi på halloween fest i NYC med min pojkvän och hans kompisar. Temat där är "Insane Asylum" och jag måste säga att det skall bli hemskt roligt att se alltihop. 
 
Idag övade jag och Brooke lite mer, jag fixade mina naglar, nöjd med resultatet trots att jag gjorde det själv. Förhoppningsvis håller det till imorgon iallafall. 
 
Tillsvidare mina vänner, have a happy halloween!



 
 

Kommentera här: