Weekend update

Godmorgon 

Jag hade en lugn men samtidigt bra helg. Framförallt söndagen. 

Fredag var jag ledig under dagen, men jobbade på kvällen och även på llördag jobbade jag. Söndag däremot, jobbade jag en liten stund på morgonen och tog mig sedan ut till NYC för au pair möte. Kiriana kom och hämtade upp mig så tog vi tåget in för att möta upp alla andra. 

Vi möttes på starbucks först för att prata med vår LCC och sedan gick vi toll museum of modern arts. Inte helt vår grej men vi gick, beundrade en stund och gick sedan till puben mitt emot. 

Gick sedan vidare till en australienska pub, Brooke var givetvis lycklig. Jag träffade min fina Amanda från min hemstad Göteborg och grät av glädje när jag såg henne! Så härligt. En grym kväll fullt med skratt och catching up. 




Kommentera här: