Work weekend

Hej allihopa!

Lördag morgon här borta i USA och jag jobbar helg denna veckan. Värdpappa jobbar lördagar nu mer och varannan helg är ju alla kidsen här, så det är då jag egentligen behövs. 

Under dagen igår var jag ledig eftersom att värdpappa och Allison var borta under dagen för att kolla på ett college. Tänka sig om jag hade varit redo och plugga universitet när jag var 18? Nej det tror jag verkligen inte. Framförallt inte bestämma sig va man vill göra när man är 17 år. Det är så amerikaner rullar hör borta, framförallt i området jag bor i just nu! 

I vilket fall som helst så jobbar jag nu och även imorgon bitti. Fast sen har jag ett LCC möte inne i stan, vi ska gå på museum of modern arts. Spännande! Jag ska även få träffa min fina vän Amanda som nyss flyttat till stan!!! Väldigt glad över detta. 

Om några veckor är det halloween och det betyder att alla affärerna hör borta, består utav cirka 50 % halloween saker. Överallt. Även på husen och på ALLTING. Det är definitivt en större grej här borta än vad det är hemma. Och ja, folk går redan runt i kostymer. 

Brooke i redig amerikansk anda



Kommentera här: