Labor day weekend

Hej allihopa!
 
Startade precis om motorn efter att jag haft långhelg här borta. Det var så skönt så. Tog mig en långhelg ut till pojkvännen och det var en väldigt vääldigt bra helg. Vi gjorde inte mycket, men det var så bra ändå. Vi gick ut en sväng på fredagen men förutom det så lagade vi mat och bara existerade. Ungefär.
 
Låter väl kanske inte så spännande, men det var en välbehövd helg tror jag, för jag har känt och känner mig lite krasslig. Typiskt när det fortfarande är 30 grader ute. Sommaren håller i sig här borta. 
 
Förutom det har jag inte jättemycket att uppdatera om kära vänner, förutom att det är skolstart för mina tonåringar  imorgon, spännande! Måste bli till att somna alldelles för sent nu, nu är det rutiner igen.
 
Puss och kram

Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

så avis att du fick familj i new york!

Svar: Ja det är skönt att vara nära city!! :)
Daniella

Kommentera här: