Mini holiday

Hej allihopa!

Har haft en liten mini semester de två senaste dagarna och nu är jag tillbaka i hemmet!

Tillbringade mina dagar med min fina pojkvän och vi va ute på lite olika äventyr. På onsdagen fick jag möjligheten att följa med till hans jobb i NYC på Shade 45,  en utav de största radiostationerna i USA, eminems radiostation. Där hans uppgift är att filma de olika gästerna som framträder och intervjuas. Det var väldigt häftigt, och knasigt nog så fick jag vara med på radio i några minuter då han som höll i showen tyckte att det var väldigt roligt att driva med mig och Will. Det var definitivt en upplevelse! Vara med på radio, check! 

På torsdagen tog vi de lugnt under dagen, gjorde lite ärenden, handlade m.m och sen jobbade vi i studion lite. Även där fick jag va med och sjunga refrängen med hans artister. Vad denna mannen får med mig på, haha!  Det var en rolig kväll det med.

Idag sov vi sent, tog de lugnt och nu är jag hemma och redo för att jobba kväll! Jajamän! 

Pussar och kramar
 


Kommentarer:

1 Daniella 🌙:

coolt!

Kommentera här: